Saturday, March 29, 2008

Terima Kasih Daun Keladi

selamat bertemu kembali.

Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada undi undi pembaca, Terima Kasih Daun Keladi, 3 tahun lagi nak minta lagi.

Saya tidak mewakili sesiapa. Saya hanya mewakili perjuangan yg ingin saya tegakkan. Perjuangan saya adalah perjuangan penegakan syariah. Tapi untuk sementara waktu ini, adalah cukup baik dengan perjuangan menghantar mereka mereka yang insyallah ikhlas ke meja kepimpinan. Banyak cabaran dan liku untuk 3 tahun kehadapan. Itu kami tahu. Tapi bagi lah sedikit masa untuk kami menghirup nafas udara segar setelah hampir 1 bulan solid di ground. Kita tahu DAP terkinja kinja utk spoil the party, tapi itu insyallah adalah teething problem yg perlu di negotiate kan. Semua orang marah pada Lim Kit Siang, tapi kesihanilah dia, setelah hampir 30 tahun dia berjuang, tiba tiba menang, so emosi dan darah tingginya juga naik. Dia berpijak di bumi nyata bila memohon maaf pada Sultan Perak. Patut patutlah bila membaca utusan malaysia yang mula membakar semangat totok melayu tersebut.

Terima kasih kepada undi undi saudara kepada barisan alternatif pas, pkr maupun dap.

Untuk yg masih kekal dgn BN, mungkin kalian masih ingin memerhati. Ada 3 tahun lagi utk pemerhatian terhadap BN dan juga memerhati kerajaan BA. Saya memohon maaf jika kalian tidak mengundi kerana tulisan tulisan saya yg berapi. Saya memohon ampun kepada Allah dan kepada kalian. Kadang kadang emosi street fighter itu amat tinggi, kerana emosi itu di jemur ditengah tengah panas berhadapan dengan topi merah, siput babi dan sebagainya. Saya mohon maaf.

Insyallah...di beri ruang oleh Allah, saya akan terus menulis.

hamdy

No comments: